Obsługa informatycznaZgłoszenia serwisowe należy przesyłać mailem na adres wskazany w umowie. W przypadku zdarzeń o wysokim priorytecie prosimy dodatkowo o kontakt telefoniczny:tel. +48 601 892 220 tel. +48 601 801 114 tel. +48 601 810 306 Doraźna pomoc zdalnaJeśli Twój komputer nie jest objęty systemem zdalnego zarządzania pobierz i uruchom program TeamViewer Quick Support, a następnie skontaktuj się telefonicznie z inżynierem wsparcia |
Pomoc do usług hostingowychWsparcie dla usług hostingowych świadczone jest wyłącznie przez system zgłoszeniowy z bramką e-mail: hosting@support.netventure.plUprzejmie prosimy w sprawach hostingowych nie dzwonić na numery alarmowe działu obsługi informatycznej. Podstawowe dane konfiguracyjne usług hostingowych Netventure: Poczta e-mail Serwer poczty POP3: pop3.netventure.pl (port 110, port ssl 995) Serwer poczty SMTP: smtp.netventure.pl (port 587, port ssl 465) Serwer poczty wychodzącej wymaga autoryzacji Serwer poczty IMAP: imap.netventure.pl (port 143, port ssl 993) Poczta e-mail przez WWW https://webmail.netventure.pl Serwisy WWW Serwer FTP: ftp.netventure.pl Zarządzanie bazami danych SQL https://db.netventure.pl Serwery nazw (DNS) do rejestracji i delegacji domen ns1.netventure.pl (77.79.233.11) ns2.netventure.pl (94.240.34.18) Rejestracja i odnawianie domen internetowych https://domeny.netventure.pl Rezerwacja domenyWpisz propozycję nazwy domeny i sprawdź jej dostępność |